TEST YU1TV qth Cer 687m

MOJA NAGRADA 1976. plaketa Nikola Tesla

MOJA NAGRADA 1976. plaketa Nikola Tesla

Dvadeset godina na 10 GHz a kao da sam tu igru zapoceo juce.YU1TV

Posle moje prve fm veze na 10 GHz sa Vladom iz Beograda YU1BB  / qrb 70 km / osetivsi  jacinu X talasa na Ceru , odmah sam poceo sa gradnjom ATV uredjaja. Na tom polju sam bio prvi u YU1 ali predhodni rad sa sat. antenema dosta mi je pomogao.Predplatio sam se i  na inostrane casopise koji obradjuju ATV , amatersku delatnost malo poznatu kod nas  te 1990g .Engleski CQ TV pruzio mi je dragocene podatke,stizao mi je i A5 iz SADe i TV AMATEUR iz Nemacke.U to vreme oni su vec bili daleko od nas, na tom polju tehnike. Vec sam imao nekoliko sat.prijemnika i LNCa ,video kameru i gunplekser na 10 ghz. Jeste da je sve bilo ,,papreno,, ali entuzijazam je sve pokrivao. Gradio sam ,eksperimentisao,sekao drvece po planini  da bih  imao opt. vidljivost ka Sapcu  i vrlo brzo sam ostvario dupleks   vezu Cer -Sabac.Trazio sam korespodente u Beogradu , nekima podesavao LNC za ATV , slao manje parabole, ali zalud sve. Sagradio sam i postavio na Ceru medu stanicu koja je signal iz Sapca emitovala ka Beogradu. Sve je funkcionisalo , ja se pentrao u BGD po soliterima i primao sliku i ton iz svog stana u Sapcu,signal sam primao i u kolima , vozeci se auto putem. Planirao sam i probu veze do Vrsackog brega .No i dalje sam bio usamljen.Prikazivao  sam i demonstrirao rad reporterskih linkova na sajmu i onda poceo da isprobavam uredjaje po lokalnim TV stanicama.Ostvarivao sam veze i tamo gde profesionalni uredjaji nisu uspevali.Veze refleksijom mikro talasa bile su veoma uspesne i pored male izracene rf snage.LNC su bili sve bolji , pa tim i rezultati.Jednom prilikom sam izveo prenos sa ,,skokom,, preko planine i realizovao dir. prenos u program TV BGD za emisiju ,,SRBIJA DANAS,,i sa time sam zavrsio svoje dugogodisnje igranje i zadovoljio svoje zelje.Na zalost , jedino nisam primio signal druge ATV stanice.Mozda sam trcao ispred vremena ili rodjen u pogresnom gradu. No , dolaze mladji, zelim im jasnu sliku. YU1TV